Tratamentul Metabond se adăugă în proporție de 5% la uleiul proaspăt.
Prin structura sa excepțională lucrează direct cu suprafața metalelor aflate în frecare: intrând în adâncime de o moleculă, înnobilează metalul, modificând structura inițială. Astfel se formează o suprafață foarte netedă și foarte dură, creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.
Prin structura sa excepțională lucrează direct cu suprafața metalelor aflate în frecare: intrând în adâncime de o moleculă, înnobilează metalul, modificând structura inițială. Astfel se formează o suprafață foarte netedă și foarte dură, creând un mediu ideal pentru lubrifierea cu ulei.
Suprafețele metalice rectificate deși par netede, privite prin microscop seamănă mai mult cu aspectul unei cariere de piatră.
Suprafață metalică unsă fără .
Un adaos de 5% în ulei formează în timpul funcționării o suprafață metalică netedă.
Suprafață metalică unsă cu ulei conținând 5% .
Foarte important: NU MODIFICĂ toleranța motoarelor, NU SE DEPUNE
nimic pe suprafața cămășii, a pistonului, etc. de aceea este recomandat
și la motoarele noi sau care sunt într-o stare foarte bună.
METABOND GOLD este un tratament special, care poate fi folosit atât la motoare noi cât și uzate reducând substanțial noxele și nivelul de zgomot. METABOND OLD SPEZIAL este destinat pentru motoare foarte uzate, conțin METABOND C și policeramică MKG care se depune în găurile de uzură unde este nevoie de depuneri, unde nu există uzură (de ex. partea superioară a cămășii) lucrează ca celelalte produse METABOND.
METABOND GOLD este un tratament special, care poate fi folosit atât la motoare noi cât și uzate reducând substanțial noxele și nivelul de zgomot. METABOND OLD SPEZIAL este destinat pentru motoare foarte uzate, conțin METABOND C și policeramică MKG care se depune în găurile de uzură unde este nevoie de depuneri, unde nu există uzură (de ex. partea superioară a cămășii) lucrează ca celelalte produse METABOND.
FOTO 1 – FĂRĂ METABOND
Roata dintață a cutiei de viteză a unei mașini de curse, după parcurgerea distanței de 1.200 km.
Roata dintață a cutiei de viteză a unei mașini de curse, după parcurgerea distanței de 1.200 km.
FOTO 2 - CU METABOND
Roata dintață a cutiei de viteză a unei mașini de curse, după parcurgerea distanței de 3.500 km.
Nu se văd urme de uzură.
Roata dintață a cutiei de viteză a unei mașini de curse, după parcurgerea distanței de 3.500 km.
Nu se văd urme de uzură.
În timpul funcționării
motorului, Metabond netezește suprafețele în contact. Astfel pelicula de
ulei lubrifiant devine mai uniformă decât fără utilizarea
Metabond-ului. (Se apropie de frecarea lichidă ideală.)
Metabond-ul formează pe cale chimică un
strat protector neted, pe suprafața metalelor supuse frecărilor. Stratul
de grosime moleculară rezistă la cele mai mari solicitări. Împiedică
contactul direct metal pe metal la piesele în mișcare, reducând astfel uzurile.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Cu ce va putem ajuta?